0item(s)

Jelenleg még üres a bevásárlókosarad.

Product was successfully added to your shopping cart.

VÁSÁRLÓINK LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI


Hogyan módosíthatom a leadott rendelésem?

Ha már leadtad a rendelésed, de szeretnéd módosítani akkor csakis írásban tudod megtenni ide kattintva.

Ehhez kattints a hdishop.hu oldalon található kérdésem van gombra, majd a “Nem találtam meg a választ a kérdésemre” linkre. Itt add meg az elérhetőségeidet, és írd meg a Megjegyzés mezőben a rendelés számodat - a rendelés leadásakor megadott email fiókodban találod. Írd meg a szükséges módosításokat a rendelésedben – ha terméket szeretnél hozzáadni, írd meg a pontos nevét, méretét, színét és szükséges darabszámát, majd kattints a Mehet gombra.

Ha nem kaptál pontos választ a kérdésedre, kattints ide és munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk!

Termékcsere: Hogyan történik? Mik a feltételei?

Nálunk a kézhezvételtől számítva 15 naptári napon belül feladott csomag esetében élhetsz a csere vagy a vásárlástól való elállás lehetőségével.
Visszaküldés előtt, döntsd el hogyan szeretnéd visszakapni a termékek értékét. Két lehetőség között választhatsz: átutaljuk a bankszámládra vagy jóváírjuk hűségpontként.
A választ és a termékek pontos nevét és mennyiségét írd meg nekünk ide kattintva.
Csak ajánlott küldeményként feladott csomagot veszünk át. Portósan és utánvéttel feladottat nem.
A visszaküldés díja Téged terhel, mi pedig a teljes vételárat visszatérítjük legkésőbb 30 napon belül
Az eredeti csomag szállítási díját nem írjuk jóvá
A visszatérítés azután történik miután a visszaküldött áru az általad leírt mennyiségben és minőségben megérkezik raktárunkba
Cserére nincs lehetőség a fehérneműknél és fürdőruhánál, ha már eltávolítottad a védőcsomagolást róluk
Három hónapon túli nyitott tranzakciókat törekszünk mielőbb lezárni. A törekvési idő alatt különböző, módon, csatornákon próbáljuk felvenni a kapcsolatot veled, ha ez nem sikerül a tranzakciót lezárjuk

Ha nem kaptál pontos választ a kérdésedre, kattints ide és munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk!

Mikorra ér ide a csomagom?

Termékeink nagy részét készletről szállítjuk, azonban előfordulhat hogy éppen az általad rendelt terméket az adott méretben vagy színben csak néhány napon belül tudjuk szállítani.
Tipp: Ha sürgősen szükséged van valamire, akkor készleten lévő termékeket válassz, mert azokat azonnal csomagoljuk és szállítjuk.

Ha a csomagod állapotával kapcsolatos kérdésed van, kattints ide és írd meg nekünk! Munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk a kérdésed.


Hova utaljam a pénzt ha előreutalást választottam?

Kérjük erre a bankszámlaszámra utald:
OTP-s Számlaszám (Ft): 11735005-20391270 - (Euro): 11763354-40652833
ZV-IMPEX BT, Szeged, Dorozsmai út 46/A.

Fontos! Az utalásnál tüntesd fel megrendelésed számát!
Még fontosabb! Kérünk, hogy a megrendelés elküldésétől számított 7 napon belül utald el a megfelelő összeget!

Elfelejtettem a jelszavam!

Mindenkivel megesik! Új jelszót ide kattintva kérhetsz.


Nem találtál választ a kérdésedre?