62/552-507  H-P 9-17-ig
0item(s)

Jelenleg még üres a bevásárlókosarad.

Product was successfully added to your shopping cart.

VÁSÁRLÓINK LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI


Hogyan módosíthatom a leadott rendelésem?

Ha már leadtad a rendelésed, de szeretnéd módosítani akkor csakis írásban tudod megtenni ide kattintva.

Ehhez kattints a hdishop.hu oldalon található kérdésem van gombra, majd a “Nem találtam meg a választ a kérdésemre” linkre. Itt add meg az elérhetőségeidet, és írd meg a Megjegyzés mezőben a rendelés számodat - a rendelés leadásakor megadott email fiókodban találod. Írd meg a szükséges módosításokat a rendelésedben – ha terméket szeretnél hozzáadni, írd meg a pontos nevét, méretét, színét és szükséges darabszámát, majd kattints a Mehet gombra.

Ha nem kaptál pontos választ a kérdésedre, kattints ide és munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk!

Termékcsere: Hogyan történik? Mik a feltételei?

Írjon róla nekünk üzenetet, ha valamit szeretne kicserélni a hdiShop oldalán keresztül, ahol, ha legalulra görget, akkor meg fogja a találni az “Üzenet küldése” opciót és mi fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot, A nem megfelelő termék(ek)et eredeti csomagolásban küldje (az átvételtől számított 15 napon belül - ne portósan, utánvétesen, vagy ajánlottan, hanem sima csomagként!) vissza a Hdishop, ZV Impex Bt 6728 Szeged, Dorozsmai út 46/A raktárunkba,amennyiben a rendeltetésszerű használatát nem kezdte meg.
A visszaküldött termék(ek) árában utalványt állítunk ki Önnek, melynek kódjával azt 6 hónapig válthatja át hűségpontokra, a hűségpontok (1pont=1forint) pedig 3 hónapig levásárolhatók. Kérjük küldje vissza a termék(ek)et, de ne adjon le új rendelést amíg az utalvány kiállításáról nem értesítjük.
Amennyiben a termék(ek) értékének visszafizetését kéri és utánvéttel fizetett, akkor a csomagba mellékeljen egy számlaszámot ahová a visszautalást indíthatjuk.
FONTOS! Ha a termék hibásan érkezik, akkor azonnal jelezzék nekünk. Az ilyen esetekben is vissza kell majd küldeni hozzánk a terméket, mert meg kell vizsgálnunk, hogy valóban gyári hibáról van-e szó. Ha a termék visszakerül hozzánk és megállapítjuk, hogy a hiba tényleg gyári eredetű, akkor szállítási díj felszámítása nélkül küldjük majd a csereterméket.

Ha nem kaptál pontos választ a kérdésedre, kattints ide és munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk!

Mikorra ér ide a csomagom?

Termékeink nagy részét készletről szállítjuk, azonban előfordulhat hogy éppen az általad rendelt terméket az adott méretben vagy színben csak néhány napon belül tudjuk szállítani.
Tipp: Ha sürgősen szükséged van valamire, akkor készleten lévő termékeket válassz, mert azokat azonnal csomagoljuk és szállítjuk.

Ha a csomagod állapotával kapcsolatos kérdésed van, kattints ide és írd meg nekünk! Munkaidőben néhány órán belül megválaszoljuk a kérdésed.


Hova utaljam a pénzt ha előreutalást választottam?

Kérjük erre a bankszámlaszámra utald:
OTP-s Számlaszám (Ft): 11735005-20391270 - (Euro): 11763354-40652833
ZV-IMPEX BT, Szeged, Dorozsmai út 46/A.

Fontos! Az utalásnál tüntesd fel megrendelésed számát!
Még fontosabb! Kérünk, hogy a megrendelés elküldésétől számított 7 napon belül utald el a megfelelő összeget!

Elfelejtettem a jelszavam!

Mindenkivel megesik! Új jelszót ide kattintva kérhetsz.


Nem találtál választ a kérdésedre?